sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

120415

Moikka! Mitäs mulle kuuluu, no iha hyvää kai, vähän flunssaa pukkaa päälle ja se vaikuttaa aikalailla kaikkeen. Oon nauttinu ihanasta säästä, en malta oottaa et kesän helteet tulee! Käytiin perjantaina Jennin kanssa sellasella ryhmäliikuntatunnilla, ja huhhuh ku oli rankkaa! En oo hetkeen muuta liikuntaa harrastanutkaan kun tota cheerleadingia, kun se vie niin paljon aikaa, pari kertaa oon kyllä itteni lenkille jaksanu raahata, mut toi tunti tuli mulle ihan yllätyksenä kuinka rankkaa se oli. Ja nyt kyllä tuntuu reisissä! Tänään ois tarkotus suunnata bodypumpiin ja ettimään vähän vaatteita, ja sit ois noita kouluhommia... Oon onnistunu saamaan neljä K-merkintää viimejaksosta (toisin sanottuna kaikki viimejakson kurssit) ja niitä pitäs nyt suorittaa tässä. Katotaan jaksanko, varmaan ensin teen kaiken mahollisen muun kuten siivoon mun kaaosmaisen huoneen ja pakkailen muuttoa varten. No ois se kyllä hyvä et neki hommat tulis hoitettua! Sori muuten, että noi kuvat on tollasia suttusia, pitänee vaihtaa muokkausohjelmaa, kun toi nykynen vissiin pilaa laadun kollaaseja tehdessä. 


Naamakuvaa aurinkoiselta päivältä (tän kuvan takia jouduin juosta junaan, mut olihan se pakko saada selfie, kun oli hyvä valo) // Mun ehdottomasti lempparifarkut, haluisin noi siinä vaaleemmassakin värissä, pitää kattoo kuhan mun tuet tulee, jos vaikka jäis rahaa // Suuntana kisis ja perjantai stunttailut (+ ihanimmat kengät) // Voin vaan kuvitella miten mun kanssamatkustajilla on kivaa, kun kuuntelen musiikkia almost täysillä niiden vieressä. Oonko muuten ainoa joka ei pysty bussimatkaa istumaan ilman musiikkia? 


Naamaanaamaanaamaa // Yks päivä koulun vessassa, kun en tunnille päässyt jonotettuani puhelin jonossa 20min // Suuntana sali ja joskus tulevaisuudessa kesäkunto // Auringosta nauttimista (aika minä painotteinen kollaasi, hups) Hyvää sunnuntaita kaikille!


Ei kommentteja: