tiistai 7. huhtikuuta 2015

070415

Moikka kaikki! Mulla meni pääsiäispyhät ainaki tosi kivasti, toivottavasti teilläkin. Torstai-illan vietin treenejen parissa, perjantaina oltiin kaveriporukalla Nurmijärvellä vähän juhlistamassa pääsiäistä, ja loppu loman makoilin Sasken kainalossa, kateltiin leffoja ja muuta kivaa. Tänään kävin sopimassa vähän kämppäjuttuja (oon siis muutamassa omilleni, ENS VIIKOLLA JO, en malta odottaa) ja sit ostamassa uusia kirjoja huomenna alkavaa uutta jaksoa varten. Ärsyttää suunnattomasti, kun en osaa hoitaa tärkeitä juttuja ajallaan, nytkään ei ollut matikan 9kussin kirjaa suomalaisessa ja tietenkin mulla on huomenna just ne tunnit. Menee kuulemma max viikko siinä, että se kirja sinne kauppaan tulee, mistäs mä sen viikon sit tehtävät teen? No ei voi mitään, oma vikanihan se on, kun en saa näitä juttuja aikaseks. 

Eilen kävin huoltamassa mun kynnet, oli kasvanu jo ihan kiitettävästi ja yhessä niistä oli ollu halkeema jo jonkun aikaa ja se sit katkes tossa yks päivä. Tykkään tositosi paljon, tuli ihanan keväiset! 



Ei kommentteja: